کسب و کار

فروش اجتماعی: محصول خود را در میان 32 میلیون نفر در TikTok عرضه کنید

فروش اجتماعی: محصول خود را در میان 32 میلیون نفر در TikTok عرضه کنید

Candeeze یک برند کوچک زن و شوهری D2C است که آب نبات خشک شده یخ زده را به صورت آنلاین می فروشد.

d981d8b1d988d8b4 d8a7d8acd8aad985d8a7d8b9db8c d985d8add8b5d988d984 d8aed988d8af d8b1d8a7 d8afd8b1 d985db8cd8a7d986 32 d985db8cd984db8c 664264440a9f0

آنها یک استراتژی راه اندازی منحصر به فرد را در TikTok اجرا کردند و بیشترین بازدیدکننده داشتند ویدیو گرفت:

  • بیش از 32 میلیون بازدید

  • 3.5 میلیون پسند

  • 54.8k+ اشتراک

  • 15.7k+ نظر

همچنین طی هفت روز 280 هزار دنبال کننده برای آنها به دست آورد.

Download Now: The 2024 State of Social Media Trends [Free Report]

دلایل زیادی وجود دارد که راه‌اندازی آن‌ها بسیار موفق بوده و توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرده است. بیایید ویدیوی مؤسس ویروسی  را که کل حساب آنها را راه اندازی کرد، تجزیه و تحلیل کنیم. . 

منبع: TikTok

چه چیزی باعث شد ویدیو ویروسی شود

در همان لحظه، داستان مختصری را بیان می‌کند که توجه بیننده را حفظ می‌کند و در عین حال عناصری را در بر می‌گیرد که او را به ادامه تماشا می‌خواهد: 

  • قاب آغازین واضح است و به موضوعی مربوط می شود که مردم معمولاً دوست دارند از آن حمایت کنند (کسب و کار کوچک)

  • فریم دوم عروسی بنیانگذاران، طومار را برای بینندگان متوقف می کند. صاحبانی که اخیراً ازدواج کرده اند، ضربات بیشتری را در بخش پاسخ عاطفی مغز (سیستم لیمبیک) پشتیبانی می کند

  • سپس افراد را به پشت صحنه می آورند و نحوه درست شدن آب نبات را نشان می دهند و عنصر جالبی را معرفی می کنند – خشک کن انجمادی.

< /p>

منبع: TikTok

در این فرآیند، @candeezeco به چیدن عناصر ویروسی در ویدیوی خود ادامه می‌دهد…

👀 خود محصول چشم نواز است و توجه بینندگان را با دیدن آب نبات های مورد علاقه خود در حال تبدیل شدن به پفک جلب می کند

<

در نهایت، CTA در پایان احساس فروش ندارد، بلکه پیشنهاد حمایت است و تنها زمانی ارائه می شود که اعتماد بیننده ایجاد شود.

ذکر بسته نمونه آنها به احتمال زیاد باعث شده است که تعداد زیادی از افراد به وب سایت آنها بیایند و حمل و نقل رایگان دارند. (منبع: TikTok)

چگونه بینندگان را به دنبال کننده تبدیل کردند

بسیاری از مردم میلیون ها بازدید دریافت می کنند، اما تبدیل به فالوور معمولاً کم است. پس چگونه این دو در مدت زمان کمی این همه فالوور به دست آوردند؟

چند دلیل:

به‌جای استفاده از روندهای TikTok که به آنها ویدیوهای شگفت‌انگیز یک‌باره می‌دهد، توانستند افراد را در سطح شخصی به آنها علاقه‌مند کنند، سپس شروع به پست کردن ویدیوهای دیگری کردند که اطلاعات بیشتری در مورد آب نبات‌ها و فراز و نشیب‌های آنها نشان می‌دهد. href=”https://www.tiktok.com/@candeezeco/video/7268015876698295598?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7257917392447112746″ rel=”noopener”>business “noopener”>i

آنها لایه هایی را به داستان خود اضافه می کنند. زمانی که شخصی ویدیوی خود را که بیشترین بازدید را داشته است (آنی که ما در حال تجزیه و تحلیل هستیم) تماشا می کند و شروع به دیدن دیگران می کند، می خواهد آنها را دنبال کند تا ببیند داستان چگونه پیشرفت می کند.

New call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا